Sunday, December 12, 2010

Aliens


Ek dink aan wolke bo my wat hulle shape verander en 'n alien space ship wat my kom weg vat. Maar voor hulle my weg vat wil ek eers by hulle hoor wat hulle met my wil maak. Daar is mos nie 'n kans dat ek SOMMER maar net in hul space ship gaan klim sonder enige idee wat daar bo aan gaan nie.
Dalk is hulle super siek aliens wat seks goed met my gaan doen, of dalk my gaan martel en met 3 vingers en 7 tone terug aarde toe stuur.
Dan aan die ander kant... Dalk is hulle fokken cute aliens wat my maatjie wil wees en alien aan-aan wil speel. Dit sal ek doen. Of dalk nooi hulle my vir 'n alien krieket toernooi en ek moet dan die Zurbabha-Noord span coach. Dit sal fokken lekker wees.

Maar wat gebeur as my span verloor? Wat gebeur as hulle ver verloor?

Dalk as ek verloor doen hulle aaklige seks goed met my...
Of dalk as hulle ver verloor martel hulle my...

Aliens sien mens altyd in movies as die bad guys, wat die wereld wil oor vat. So tien teen een gaan hulle my op fok op een of ander manier. So basicly, maak nie saak wat nie, ek gaan of verkrag word of gemartel word.

En seker as ek terug kom aarde toe dan het ek al klaar als vergeet want hulle wipe mos jou short term memory...

So hoekom dan nou nie. Ek sal saam gaan. Hulle kan doen wat hulle wil. Ek gaan anyway fokkol onthou nie.

3 comments:

  1. Like dit! En weird, ekt ook vandag my blog begin... lees dit!

    ReplyDelete
  2. Ja dalk is dit soos 'n 'ding' vir hulle... Dalk maak dit hulle horny of iets?

    ReplyDelete