Tuesday, December 14, 2010

Daar's 'n Spook in my Storie : DEEL 2

Die volgende dag sit Michael voor sy PC. Hy is besig om goed te design. Jaak kom by die kamer in gestap.


Michael : 
(Heel professioneel) Okay check dit uit. Ek het vir ons badges gemaak.

Jaak :
Badges? Fokkit bra dis awesome! As jy dit klaar geprint het dan is ons soos regte detectives.

Michael : 
You know it. Kyk ook gou hier. Ek het dit uit geprint. 37 jaar terug het hier 'n man en sy dogter in die huis gebly. Die pa het sy dogter dood gemaak en in stukkies op gekap.

Jaak : 
(Kots in sy mond) O fok. Hier se dit hy het haar vel af gesny en dit deur die dag gedra. En hy het haar kop gebruik as 'n bakkie waar uit hy geeet het.

Michael :
Die ou was fokken siek! (Gril en kyk weg)

Jaak : 
(Sien 'n foto van die meisie) Fuuuuuck!

Michael : 
(Skrik) Wat? Wat is dit?

Jaak :
Die dogter was fokken hot! (Wys vir Michael die foto)

Michael :
Holy shit sys kak lekker. Ek sal haar mos fokken HARD...

Jaak :
(Val hom in die rede) Okay! So daar is 'n kans dat die lekker ding spook in die huis.

Michael :

Ja maar dude, ek bly al 22 jaar lank hier. Dit het nog nooit gespook nie.

Jaak :
Soooo!!! Daar is 'n kans dat die lekker ding spook in die huis! 

Michael :
Maar Jaak, die huis het nog nooit gespook nie...

Jaak :
(Vererg homself) Soooooo, d a a r    i s    'n    F O K K E N   k a n s   d a t   d i e    h u i s    spoooook!!!

Michael : 
(Dink) Fok jaaaaa!!!

Jaak : 
Okay dude. Lets suite up! (Onthou) En print die badges!



Hulle altwee trek mooi pakke aan wat hulle laas gedra het toe hulle ouers hulle forseer het om kerk toe te gaan. Hulle clip die badges aan hulle blazers vas, sit hulle donker brille aan...



Michael :
Ek kan nie sien nie!


Sorry... Hulle haal die brille weer af en loop by die voor deur uit.



Michael :
So waar begin ons?

Jaak : 
Ons moet eers als uit vind wat ons kan van spoke voor ons haar probeer vang.

Michael :
Onthou jy daai weird chic van die fun fair? Sy het heeltyd gepraat oor sy wat met geeste kan praat.

Jaak :
Ja dude, daai is 'n fokken goeie begin.

Michael :
Lets do this.

Jaak : 
Nee! Lets do this!

Michael :
Vergeet jy nie dalk iets nie dude?

Jaak :
Uhm... Nie so ver ek weet nie...


Michael :
Breeeee... Kom ons raak eers super fokken hoog! 

Jaak :
Aweeeeeeeee breeeeeeee!


Hulle rol en rook 'n lekker vet joint, klim in hulle kar en ry weg.

Hulle stop voor die huis waar hulle moet wees. Altwee lekker gerook en reg vir aksie!

Hulle klim uit loop super slow motion na die deur toe en in real time lui hulle die klokkie.

Die vrou maak oop.



Mahonie : 
Hello daar. Ek is Mahonie, ek het julle verwag. Kom binne.


Jaak : 
(Fluister vir Michael, maar sy kan als hoor) Fok dude, sy het geweet ons kom.

Michael :
(Fluister) Hoe cool is dit. (Altwee giggel)



Hulle gaan sit saam met haar by 'n tafel.



Mahonie : 
So hoekom is julle hier?

Jaak : 
(kyk vir Michael en weer terug na haar) Ek dog jy het ons verwag?

Mahonie : 
Oh ja. So wat wil julle weet?

Michael : 
(Kyk na Jaak en weer terug na haar) Maar as jy ons verwag het weet jy nie dan al klaar wat ons wil weet nie?

Mahonie : 
(Kwaai) Fokken se net wat julle soek! Ek het nie heeldag tyd nie. (Dink) Wel ek het. Maar ek wil nie heeldag stry oor wie weet wat nie. Wat soek julle?

Jaak :
Ons dink dat ons huis spook.

Michael : 
En ons is nou ghost hunters. En ons wil weet hoe ons die spook kan dood maak.

Mahonie : 
Die spook is klaar dood. Dis hoekom dit nou n spook is dumb ass.

Jaak : 
Verskoon ons gou 'n oomblik.



Hulle staan op en gaan praat in die hoek van die kamer.




Jaak : 
Dude, die chic is mal. Sy weet fokkol.

Michael : 
Sy is kak hot dude.

Jaak : 
Dude!

Michael : 
Dude!

Jaak : 
Nee dude!

Michael :
Dude!

Jaak : 
Okay ek verstaan, maar dude…

Michael : 
Dude, dude man dude.

Jaak : 
Dude, jys reg, sy is nogal hot.



Hulle gaan sit weer by die tafel.



Jaak : 
So hoe maak ons iets dood wat al klaar dood is?



Michael laat val sy pen.



Michael : 
Oh shit, my pen het geval. Eks so clumsy. Laat ek dit gou kry.



Michael kruip onder die tafel in en loer eers vir n tydjie na Mahonie se bene.



Michael : 
Ek het dit. Okay vertel ons hoe ons dit moet doen.



Jaak laat val sy pen.



Jaak : 
Ag dammit. My pen ook.



Jaak kry sy pen onder die tafel en loer ook eers 'n tydjie na Mahonie se bene.


Jaak : 
Het dit. Kan nie aantekeninge neem sonder 'n pen nie. (Fake lag)

Mahonie : 
Okay wat julle moet…



Hulle altwee laat val hulle penne.



Jaak : 
Ai nee kyk nou net daar. Ons altwee het op die selle tyd ons penne laat val.

Michael : 
Laat ons dit kry.

Mahonie : 
(Raak baie kwaad) Fokken los die penne julle idiots! FOK!

Michael : 
Joh, was dit nodig om te gil?

Jaak : 
Ek dink dit was super onnodig.

Mahonie : 
Ek kan sien in julle sakke, en julle nog 100 fokken penne!

Jaak : 
Uhm… Dis net vyf.

Michael : 
Leer om te tel dommie.

Mahonie :
Uit my huis uit!

Michael : 
Maar…

Mahonie : 
Uit my huis uit!

Jaak :
Maar…

Mahonie :
Uit my fokken huis uit! NOU!!! Of ek fok die lewende kak uit julle uit!!!



Hulle draf stap uit die huis uit en gaan klim in hulle kar.



Jaak :
Dude, Hoe fok mens die lewende kak uit iemand uit?

Michael : 
Ek weet nie bra. Kom ons gaan huis toe en jam Xbox.

Jaak : 
Ja wat. Ons kan more met die spook deal.



Hulle ry weg, terug huis toe.





Einde van DEEL 2...

4 comments:

  1. Bra jyt n kak random mind..... Kom ons maak n shortfilm van Daars n spook in my storie...

    ReplyDelete
  2. Haha AWE! Ek kort geld om n short film te maak. Dit was oorspronklik die idee van die storie. Maar sodra ek n paar bucks het dan sal ek baie graag dit wil doen!

    ReplyDelete