Tuesday, December 21, 2010

Daar's 'n Spook in my Storie : DEEL 3



Michael en Jaak is besig om xbox te speel. Hulle speel vir so tydjie. Michael staan op en gaan badkamer toe. Hy vluit terwyl hy pee. Hy kom by die was bak en was sy hande. Hy kyk in die speel en sien die spook staan agter hom. Hy skrik sy gat af. Toe hy weer kyk is sy weg. Hy hardloop in na Jaak toe en sit die TV af.



Jaak : 
Dude what the fuck? Ek was on a roll!

Michael : 
Dude… Dude… Dude.

Jaak :
Rustig nou. Se my wat het gebeur.

Michael :
Dude. In die badkamer. Spieel. Agter my. Weg. Pis. (Baie deurmekaar)

Jaak :
Wat? Die spook het agter jou gestaan toe jy jou hande was  na jy gepis het?

Michael :
Ja, dis wat ek gese het!



Jaak hardloop badkamer toe. Hy kyk rond en sien niks.

Hy stap terug.




Jaak : 
Daar is niks jou aap. Chill net uit en jam xbox. Die spook ding is te erg in jou kop nou.



Michael staar net op een plek terwyl Jaak weer begin xbox speel.


Later daai aand...
Jaak en Michael le in die bed. Hulle is vas aan die slaap. Die spook staan in die hoek van die kamer en kyk net vir hulle. Sy beweeg al hoe nader aan Jaak. Soos sy nader beweeg gaan haar klere van haar lyf af. Sy is in haar onder klere. hmmmmmmm...  Sy kryp op die bed waar Jaak le. Haar gesig is bo Jaak sin en die bloed van haar mond drip op sy gesig. Sy oe gaan oop en hy begin te gil en spring op.


Michael sit die lig aan maar daar is niks. Net hulle twee alleen in die kamer.




Michael :
Jaak! Is jy okay? Wat het gebeur?

Jaak : 
Wat dink jy het gebeur?

Michael :
Het jy weer daai droom gehad waar die priester oom jou boude in smeer met room?

Jaak :
Wat? Nee! Die fokken spook! Die meisie! Syt gebloei oor my hele fokken gesig! (Baie bang en deurmekaar)

Michael :
Waars die bloed Jaak? Want klink of jy bietjie kak praat.

Jaak :
Michael, ek sweer dude! Sy was hier!

Michael :
(Besef) O fok! Sy weet ons wil haar dood maak!

Jaak : 
Sys klaar dood! Sy weet ons wil haar weer dood maak!

Michael :
Nog erger! (Gil)


Hulle gryp n klomp goed en hardloop uit die huis.


Die storie pause. 


Jaak is weer terug in die Interview kamer met die reporter.



Jaak :
Sorry julle. Ek moet gou pis.



Hy staan op en loop weg.


Reporter : 
Okay, ek moet n nuwe fokken werk kry. Die ou is mal. Spoke. Wie de hel glo in spoke? Dis belaglik. Ek hoop die storie is amper verby. Ek wil huis toe gaan en my meisie gaan shag.



Jaak kom terug en gaan sit weer op die stoel.




Jaak : 
Okay waar was ek?

Reporter :
Julle het uit die huis uit gestorm na die spook jou aan geval het.

Jaak : 
Oh ja… So… Ons word die volgende oggend wakker in die kar…


Hulle word wakker in die kar.



Michael : 
Dude!

Jaak :
Wat gaan ons maak?

Michael : 
Eks bang Jaak.

Jaak :
Jy dink jys bang, jy moet sien hoe lyk my onderbroek.

Michael :
Wat gaan ons doen?



Die scene cut na waar hulle deur n yellow pages blaai.



Jaak : 
(Soek in die yellow pages) G… Ghost Hunters. Ek het dit!

Michael :
Bel!



Jaak tel foon op en tik in die nr.



Jaak :
Hello. Is dit ‘We suck at this Ghost Hunters’? Awesome! Ons het jul hulp nodig! Waar kan ons meet? Okay en julle is goed in wat jul doen ne? Great! Sien julle nou nou.

Michael :
Wat se hulle?

Jaak :
Ons moet nou na hulle toe gaan.

Michael :
Lets go!




Michael tel die kar sleutels op en loop uit die huis uit. Jaak staar deur die huis en gril.

Hulle stop voor die ouens se huis. Dit lyk maar baie dodgy, maar besluit om te gaan kyk.


Hulle klim uit en klop aan die deur.


Dr. Albert maak oop.




Dr. Albert : 
Yes ja manne is dit julle met wie ek op die foon gepraat het?

Jaak :
Ja, ek is Jaak en dis my vriend Michael.

Dr. Albert :
Kom binne. Maak julle self gemaklik. Net nie te gemaklik nie.



Dr. Albert en Prof Merwe begin te lag.



Dr. Albert :
Ek is dokter Albert en dis my kolega Prof Merwe.

Michael :
Is jy regtig n dokter?

Jaak :
En jy n prof? want julle lyk baie jonk.

Michael : 
Tensy jul net baie goed vir jul ouderdom lyk.

Jaak :
Ja dit sal nogal awesome wees. Imagine hulle is so goed dat hulle n pil gekry het om jonk te kan bly.

Michael :
Of n inspuiting.

Jaak :
Of soos n poeier wat jy saam water drink. Amper soos n grandpa.

Pieter :
Of wat van…

Prof Merwe :
Is julle amper klaar?

Jaak :
Ja amper prof. Gaan aan.

Michael :
Of soos n …

Prof Merwe :
Shut up fok!

Dr. Albert :
Dis maar net wat ons se. Want ons is ghost hunters en wil cool klink.

Jaak :
Dis stupid.

Prof Merwe : 
Hoekom is dit stupid?

Jaak :
Want dit is net.

Prof Merwe :
Maar se my hoekom.

Jaak :
Wel eks n ghost hunter en eks net Jaak. Ha.. Ha..

Prof Merwe :
Wel as ek reg onthou is jul hier vir my hulp.

Dr. Goosen :
Ons hulp.

Michael :
Aaaaah, ekt helemal vergeet wat ons hier doen. Dankie dit sou my die hele dag gepla het… hey, dalk IS jy n  professer. Well done.

Dr. Goosen :
So wat is in jul huis? ‘n Spook? ‘n Demoon? Heks? Alien? Zombie? Gremlin? Wat? Wat is dit?

Jaak : 
Dis n spook.

Michael :
n Fokken hot spook.

Prof Merwe :
Ai shit ons kan jul nie help nie.

Jaak :
Hoekom de fok nie?

Dr. Goosen :
Want ons is klaar met die kak. Ons het nuwe lewens begin.

Michael :
Joke jy nou?

Dr.Goosen :
Lyk dit of ek joke?



Hulle staar na mekaar.



Michael :
Nee dit doen nie.

Dr. Goosen :
Wel nou toe nou. Julle kan maar gaan. Ons kan julle nie help nie.

Jaak :
Hou net gou aan. Se jy vir my ons het al die pad hier na toe gekom vir fokkol?

Prof Merwe :
Ja.

Jaak :
Ons het op die foon met julle gepraat. Julle het gese ons moet hier na toe kom. Toe klim ons in ons kar. Ry AL die fokken pad tot hier sodat julle kan se julle kan ons nie help nie?

Dr. Goosen :
Ja

Jaak :
HOEKOM DE FOK HET JY DIT NIE VIR MY OOR DIE FOON GESE NIE???

Dr. Goosen :
Aaaah shit tjomma. Ek het regtig nie daar aan gedink nie.

Jaak :
Ag fok dit. Kom ons gaan Michael hulle is kak praters.

Michael :
Fok.

Jaak :
Wat gaan hulle volgende se? Ooooee ons het nou n band en ons songs speel op tv 24/7? Pfffft… Ghost hunters my ass.

Michael :
Meer soos ghost not hunters.

Jaak :
Ja, of Im not a ghost hunter.

Michael :
Of I wish I was a ghost hunter.

Jaak :
Of wat van…

Dr. Goosen :
Uhmmm sal julle nou fokkof?

Jaak :
Oh shit ons is nog hier. Haha Kom ons gaan Michael.

Michael :
Dankie dat julle ons tyd gemors het.

Prof Merwe :
Plesier. Kom weer.

Michael :
Okay dankie julle. Tata.

Jaak :
Dude! Ons is kwaad vir hulle onthou jy?

Michael :
Oh ja. Nooit weer nie! Ek haat julle!

Jaak :
Nice one! High five!


Hulle high five

Einde van deel 3...

No comments:

Post a Comment